IT FEELS GOOD

Idag hade jag bara en lektion, bild, för att historialäraren kunde inte komma eller nåt
så vi slutade klockan tolv. Eftersom att vi i klassen har fredagsfika så fikade vi då, sen
drog jag ner på stan med Maria och Suzana. Det var äcklig lunch på skolan och jag
blev inte mätt på bara fika så vi gick och åt på donken. Efter det så blev det shopping,
jag köpte ett vanligt vitt linne eftersom det jag hade förrut hade gått sönder. Köpte
även en tröja, eller t-shirt kanske man ska kalla det. Båda från Ginatricot iaf, kan lägga
in bilder imorgon. När dom hade åkt hem så kom Emilia till stan, så då gick jag omkring
där med henne ett tag. Tog bussen hem vid klockan fem och det var middag när jag
var hemma. Åt lövbiff och pommes, min favoritmat, inte helt fel! Sen satte jag mig och
degade vid datorn.

Har haft ont i magen hela dagen, och det blev värre på kvällen. Så jag har inte orkat
vara med nån kompis ikväll. Jag och pappa åkte och handlade, köpte även iprem och
nån grej som man ska värma i mickron och sedan he där man har ont, för mig hamnade
den på magen alltså. Och den fungerar faktiskt ganska bra, typ min räddare i nöden nu!
Haha. Var verkligen på dåligt humör i början av kvällen då jag hade så ont i magen men
nu känns det mycket bättre så nu är jag glad igen, hahha.

Har just gjort klart sista skoluppgiften innan lovet, den skulle in idag innan klockan tolv
på natten och jag skickade in mitt 11.59, snacka om sista minuten alltså. :]
Känns i alla fall hur bra som helst, nu känner jag att det är lov på riktigt. (a)

Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg

Svar: Tack :)

2010-10-30 @ 08:24:15
URL: http://photography.devote.se
Postat av: caroline

du får ha det så underbart du också, och ta väl hand om våran hund ! :)

2010-10-30 @ 12:50:54
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0