LÖRDAG.

Hejhej! :) Skrev inget inlägg igår så kan berätta lite nu vad jag gjorde då.
Skolan började tio i tio, hade bild då i typ två timmar, sen for jag ner på stan för
jag skulle se nån film med spanskan på folketshus. När filmen var slut så gick
jag runt i affärerna på stan ett tag med Emilia. Sen cyklade vi hem. Åt hamburgare
med pommes till middag, gött kan jag lova. Sen har jag bara varit hemma hela
kvällen, såg film med familjen och åt godis. Jaoo, det var den dagen.

Jag vaknade för ett tag sen, har hunnit klätt på mig, sminkat mig och ätit frukost.
Nu ska jag och mamma fara och kolla om vi hittar en vinterjacka till mig, får se
om nån affär fått in nån jacka i den modell jag vill ha, håller tummarna för det.
Sen innan jag ska hem igen så ska jag fara och jobba. Sen får jag se vad som
händer ikväll, kanske ska till en kompis men om hon inte kan så ska jag följa med
min familj på middag hos några. Jaja. Hörs ikväll eller imorrn, hejsvejjs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0