11 OKTOBER.

Hejhej:) Dagen började med sovmorgon, hur skönt som helst att börja en måndag
med! Men blev inte lika kul när jag skulle cykla till skolan, motvind hela vägen, jag
fick typ trampa på i nedförsbackarna också för att cyklen skulle rulla framåt. Haha,
bara jobbigt. Jag hann i tid till skolan i alla fall. Mediekuskap, engelska, svenska
och spanska stod på schemat. Spanskan var typ ändå kul idag, spelade bl.a. sänka
skepp och gjorde korsord. Kom hem från skolan typ tio i fem.

Har just lagt in massa låtar på min mobil. Fick ett nytt minneskort av mamma (man
tackar och bockar) förra veckan så hade inga låtar alls på mobilen innan idag då.



Kommentarer
Postat av: Troooll

sv: nice:) jo bra!<3

2010-10-11 @ 20:11:58
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0