SNÖSNÖSNÖ.

Hejhej! Vet att jag skrev att jag skulle skriva ett till inlägg igår efter att jag gjort
klart matten.. men jag blev typ aldrig klar med den haha, eller egentligen så
började jag typ aldrig, läste bara igenom sammanfattningen innan jag skulle sova.
Hade i alla fall matteprov idag, är rätt säker på att jag klarade det i alla fall så det
känns skönt att inte ha mer plugg denna vecka.

Idag efter skolan när jag cyklade hem så såg jag Emilia på en buss som körde förbi,
hon vinkade så att jag skulle se henne sen hoppade hon av på busshållplatsen som
jag just skulle cykla förbi. Så då gick vi hem till mig och fikade och satt och pratade.
När hon hade gått hem och jag hade ätit så gick jag till Strömpilen och kollade på/
testade lite kläder. Hittade en typ kofta som jag köpte. Har spanat in en skjorta som
jag vill ha, lade undan den, får se om jag far och köper den någon annan dag.

Just nu sitter jag bara vid datorn och tar det lungt, har mest bara chillat hela kvällen.
Nu ska jag fika, chilla ett tag till, sen sova lite senare. Byyeee! :)

Btw, idag snöade det för första gången i år, hade varit kul om det inte hade blivit
slask av allihop. Bara blött och jobbigt då, längtar tills den riktiga vintern börjar.


jag och emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0