LASERDOME.

Hejhej! :) Dagen började med att jag faktiskt tog bussen till skolan för första gången
iår, eller jag hoppade av på Vasaplan och gick därifrån. Bild och historia stod på
schemat idag. Slutade klockan tre, drog ner på stan, gick förbi mammas jobb också
och lämnade min dator för jag orkade inte gå runt med den, den är typ tung. Iaf, var
på stan med Maria, Jennifer och Suzana, först gick vi och åt kladdkaka på Wayne's,
mycket gott. Sen gick vi till Megazone och spelade laserdome två gånger! Det var
askul, hade aldrig spelat det förut. Det var tre lag och vi spelade mot massa
småpojkar, dom sammarbetade och sköt bara på oss, så det blev 12 mot 4, inte ok. (a)
Men vi vann faktiskt, ganska ägda dom blev. :] Det var somsagt jättekul iaf, måste
göras om! :)

Kom hem just efter klockan sex, åt middag och efter det har jag städat mitt rum
och bara tagit det lungt. Nu ska jag ut med Myra, sen ska vi hem till mig, yee. :)
Men måste dra nu, cyaaa!


Jennifer, Maria, Suzana och jag.

Vi var Green Team.

Vi i vårat lag kom 1a, 2a, 3a och 4a av allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0