He loves me, he loves me not, he loves me..

Hejhej! Sitter och skriver på min skoldator just nu, man fick hämta ut dom idag.
Den är ganska seg, tung, och använd av en elev ett år, det hade ju varit roligare
att få en helt ny. Alla ettor i hela Umeå fick nya datorer, men sen tog dom slut
och 160 elever blev utan, varav jag var en av dom. Orättvist och inte speciellt kul,
men man kan ju inte göra något åt saken så nu äre som det är. Så hemsk är den
endå inte, bara om man jämför med dom nya, och det gör man ju iofs.. aja.

Dagen började med idrott, där det spelades badminton, det är ganska kul tycker
jag. Sen vare svenska och historia, och efter lunch var det mediekunskap och då
vare prov, men jag tror att det gick ganska bra faktiskt så jag är nöjd!
Slutade klockan två, när jag kom hem så bakade jag en kladdkaka, sen har jag
suttit vid den här datorn, har laddat ner Spotify på den, nu ska jag bara ladda ner 
msn också.

Men nu ska jag dra, kanska går ner till köket och tar mig en bit kladdkaka, gött.
Hare bra!


Bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0