don't ever say goodbye

Hellu! :) Det var varit en lång skoldag idag, men ändå helt okej. Jag tror att provet
gick bra också, det var hur skönt som helst att göra bort sista provet innan höstlovet
kan jag lova. När jag hade slutat så var klockan tjugo i fem, och då gick bussen som
jag hade tänkt åka med. Så jag fick vänta på skolan till tio över fem då nästa buss gick.
Var hemma vid klockan sex. Då åt jag middag och efter det bakade jag en kladdkaka
som jag tjockat i mig stora delar av ikväll. Har öven skrivit två läsloggar, hade tänkt
skriva alla, men resten får bli imorgon. Btw, har haft typ lock för mitt vänstra öra hela
dagen för hade typ vatten i örat sen jag duschade imorse så allt alla sa ekade typ i mitt
huvud, ganska störande faktiskt. Haha. (a)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, det blir inget mer inlägg idag. Så godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: Jaa det gjorde den, eller jag använde en rabattkod som gjorde att jag fick den för 75, sen hade jag fri frakt för att jag hade en stor beställning eller något :)

2010-10-28 @ 20:58:04
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg

Svar: Tack :)

2010-10-28 @ 21:49:27
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0