7 OKTOBER + 8 OKTOBER.

Hejhej! Blev ingen uppdatering igår, så kan berätta lite nu vad jag gjorde då.
Skola som vanligt, när jag kom hem så hjälpte jag till med maten, sen gick jag
och mamma på Strömpilen och Maxi. Gick direkt till Emilia efter det, var med
henne sen hela kvällen, när jag kom hem så chillade jag vid datorn ett tag innan
jag skulle sova. Det var gårdagen det.

Idag började jag tio i tio, hade bild i två timmar. Sen lunch och lång rast där jag
och några andra brudar såg på film, tyvärr hann vi inte se klart hela, men det
får vi göra någon annan gång. Sen vare historia, och efter det slutade man. Såg
en liten bit till av filmen med några, men hann inte se klart den då heller för dom
skulle hem efter ett tag, bara slutet kvar nu ju, spännande faktiskt. Gick en sväng
på stan innan jag cyklade hem. Efter middagen har jag bara tagit det lungt, och
det kommer jag fortsätta med hela kvällen, blev en hemmakväll ikväll alltså. Men
nu ska jag se idol, hejsvejjs! :)

Kommentarer
Postat av: maja

sv: jaa att den vA(A)

2010-10-09 @ 13:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0