I'm still alive but I'm barely breathing

Hejhej! :) Vet att jag inte uppdaterat sen i lördags, så tänkte berätta lite nu vad jag
gjort dom senaste dagarna.

I Helgen var jag ju hos mormor och morfar, var länge sen jag var där så det var kul
att hälsa på. På söndagen så for vi till mina kusiner i Skellefteå och sen på Boda Borg.
Hade aldrig varit där innan, det var typ svårt, men kul. (a)

Igår var det skola, slutade tidigare än jag skulle för spanskaläraren var sjuk. När jag
var påväg hem så såg jag William på bussen så då pratade jag med han ett tag. På
kvällen så jobbade jag, skulle egentligen ha gjort de i helgen men var inte hemma då.

Och idag har jag inte gjort mer än skola, slutade tio över två. Drog hem och nu ska
jag snart äta och ikväll ska jag på dansen.



Hörs senare ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0