TODAY

Idag var jag ju som sagt på stan, med Myra. Trevligt trevligt! Fattigare blev jag allt,
köpte en skjorta och två kors som jag ska göra örhängen av. Jag drog direkt till Saba
efter stan, var hos henne och Anastasia var också där. Vi gjorde middag, satt och
pratade och såg på film. Fick skjuts hem av mamma sen. När jag kom hem så fikade
jag, sen har jag spelat buzz med familjen.. jag kom sist, haha typiskt.
Har just varit ute med hunden, är nämligen hundvakt i några dagar till mina kusiners
hund. För dom är utomlands, fett avis! Jag vill också. (a)

Nu ska jag se en film sen ska jag sova, hörs senare eller imorrn! Bye. :)


Jag och Anastasia. :)

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Gillas :D

2010-11-03 @ 00:26:24
URL: http://livmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0