MORMOR OCH MORFAR.

Hejhej! :) Idag hade jag utvecklingssamtal klockan tio, sen åt jag lunch med mamma
och efter det tog jag bussen till Minerva och var där och hälsade på Myra och var med
henne och hennes kompisar till klockan tre, då gick jag hem för dom skulle ha lektion.

Har just packat min väska, ikväll far jag till mormor och morfar. Blir borta hela helgen.
Men det var ett tag sen jag var där så det blir kul, ska hälsa på mina kusiner sen på
söndagen och fara på Boda Borg. Men nu ska jag äta middag, tar med mid datorn så
det blir lite uppdatering där i alla fall. Hörs kanske ikväll! Hare bra. :)


Myra och jag. ♥

Kommentarer
Postat av: Liv<3

Du skulle ha kommit förbi då du var hos Jonas:]<3

Elsa såg dig men hon sa inget:] hahah

2010-11-15 @ 11:00:59
URL: http://livibergsbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0