FÖRSTA ADVENT.

Hejhej! :) Idag for jag och jobbade klockan tolv, var hemma fyra. Då hjälpte jag
mamma med maten, åt bakpotatis med nån kycklingröra eller vad man nu ska kalla
det, asgott vare i alla fall! Efter middan så kom Marcus hit, vi gick och hyrde en film
på Statoil sen var vi bara hemma hos mig, och såg filmen också såklart. Följde han
till bussen halv tio, sen har jag fikat och suttit vid datorn.

Men nu ska jag göra mig iordning för sängen, hörs imorgon, på morgonen kanske
för jag har sovmorgon. Tyvärr måste jag upp vanlig tid och duscha så det blir ingen
sovmorgon för mig men ändå. Aja, godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är marcus? :)

2010-12-01 @ 23:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0