TISDAG.

Hej hej hemskt mycket hej! (a)
Har just duschat och fikat, ikväll har jag pluggat lite No. Hoppas det går bra på nationella
imorrn nurå. Får sovmorgon i alla fall, börjar halv tio, skriver provet, har elevensval sen
slutar man. Då ska jag på stan med Emilia, Myra får inte följa med. (a) För vi ska köpa
en present till henne, hon fyller ju år snart. (a) Sen när jag kommer hem är jag läxfri och
ska npg bara tare lungt resten av kvällen eller vara med kompisar. Får se hure blir. :)

Hehe lär ju kanske inte ha fungerat på så många eftersom alla säkert redan gått
på nån såndär. Någon som vred på huvudet? (a)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaahahaha ja jag gjorde de, hahahahha! xD

Vad dum jag är xD haha!

2010-05-05 @ 22:11:41
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0