SWEET DREAMS.

Hejhej! Ikväll har jag pluggat lite No och städat mitt rum, eller i alla fall tagit bort alla
kläder som låg på golvet. Hade tänkt duscha också med nu orkar jag inte det, gör det
på morgonen imorrn istället. Sen har jag även börjat på en ny header.. alltså bilden
högst upp på bloggen. Imorgon blire skola somvanligt, sen ska jag fara och hälsa på
farmor och senare på kvällen ska jag plugga och fara och handla med mamma för
att samtidigt köpa hårfärg att göra slingor av. Har läst att imorrn äre sista soliga och
varma dagen denna vecka, får hoppas att det inte stämmer! Jaja, nu ska jag borsta
tänderna och sånt. Ciiaaoo! :)



Kommentarer
Postat av: maria nilsson

nice, vart köpte du den där plagget ? btw, var med i min frågestund :)

2010-05-19 @ 23:24:15
URL: http://keaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0