13 MAJ.

Har just ätit middag. Idag har jag städat hela dagen! Har dammsugat typ hela huset,
städat badrummet, städat mitt rum och gått igenom alla mina kläder för att rensa bort
allt som är för litet och sånt jag aldrig använder. Det tog en himlans tid kan jag lova!
Högen med kläder jag inte ska ha kvar är inte liten haha. Men nu är allt i garderoberna
i sin ordning och ryms för en gångs skull! Innan fick typ trycka ihop allt för att det
skulle rymmas. Det regnar ute just nu så det blir nog bara att vara inne ikväll.


Haha, detta är alla kläder och sånt som jag rensat ut ur garderoberna idag.

Kommentarer
Postat av: Neha

Oj vad mycket

2010-05-15 @ 00:46:59
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0