11 MAJ.

Hallå:) haha, bara för att jag alltid säger hallå när jag svarar i telefon. (a) Jaja. Inte
så lång skoldag idag, hann nästan klart med min klänning på syslöjden, slapp lektion
på So:n för brandalarmet gick, på svenskan såg vi typ film och nationella No-labben
gick finfint. Efter idrotten följde jag med Myra och Emilia till ett ställe för dom skulle
sola, jag solade ju igår så jag satt bara och väntade tills dom var klara. När jag kom
hem sen igen så hann jag just sätta på datorn sen ringde Caroline och frågade om
jag ville följa med på Strömpilen så då for jag dit med henne. :) Kom hem med ett
armband. Nu har jag just ätit middag och ikväll ska jag nog bara tare lungt. Här har
ni en bild på armbandet i alla fall, det finns på H&M för en tjuga. :)



Kommentarer
Postat av: anna hedlund♥

armbandet var skitsnyggt! :)

2010-05-12 @ 20:18:32
URL: http://annahedlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0