SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN.

Hur många barn vill du ha när du blir stor?
Typ 2, en flicka och en pojke eller nåt. (a)

Hur ska din dröm kille se ut?
Oj den var svår, vet inte riktigt faktiskt. Men jag gillar när killar har lite typ rufsigt hår, snygga kläder.. och blåa ögon är sjukt fint, fast det är inget måste.

Hur lång är du?
174 cm, skulle vilja vara kortare.. men det går ju inte att ändra på. Så det blir bara låga tygskor för mig, inge högklackat för min del inte, för jag vill inte bli längre än jag är haha.

Vad väger du?
53 kg, vissa tycker att det är lite om man jämför med hur lång jag är men jag mår prima och äter mer än många andra tjejer kan jag lova!

Hur många har du varit tsm med?
Om man inte räknar med dagis och sånt så, tre.

Finaste nagellacks färgen?
Typ rosa.

Hur kom du på ditt bloggnamn?
Jag kom inte ihåg, haha det är lite random men orkar inte skaffa en ny blogg.

Favoritfärg?
Blå har länge varit min favoritfärg men nu måste jag nog säga rosa. Även fast jag inte har så mycket som är rosa haha.

Vad ska du göra på kristehimmelfärd?
Har inga speciella planer för den dagen, blir kanske stan och kompisar eller något liknande.

Varför lägger du inte ut fler outfits?
Har ingen bra spegel att ta kort i, fast det är ju en dålig ursäkt eftersom man egentligen kanske inte behöver en spegel.. men visst skulle jag kunna lägga ut fler outfits.

Vilket gymnasium och vilken linje ska du gå?
Arena kultur på Midgård. :)

Vad fick du på nationella?
Har hittills bara fått veta vad jag fick på nationella i svenska, och där fick jag VG på dom två skriftliga och MVG på muntliga vilket jag är väldigt nöjd över!

Favorit bok?
Det måste nog vara twilight-böckerna.

Är detta din första blogg eller har du haft fler bloggar innan?
Detta är min första blogg.

Bästa tidsfördrivar tipset?
Det finns ju mycket, när jag inte har något att göra och kompisarna inte är hemma så brukar jag se en film, rita, sitta vid datorn, måla naglarna.. har jag otroligt tråkigt brukar jag städa mitt rum och göra läxa haha.

Vilket är det roligaste minnet med mig?
Jadu Emilia, vi har så galet många roliga minnen, svårt att välja ju. (a)

Vilket är det läskigaste minnet med mig?
Denna fråga är också från Emilia. Haha, det måste nog vara i somras när vi skulle gå över cykelbron över älven till teg och vi gick uppe på dom där bågarna.. staketet alltså. Det var lääskiigt. (a)

Hur sminkar du dig?
Jag använder mascara, rouge och kajal. Och ibland puder.

Hur fixar du håret?
Jag brukar göra så att det får lite mer volym och ibland plattar jag håret.

Hur var sommarn 2009 tycker du?
Det var toppen! Taggar sommarn 2010 nu!

Vad är bäst för en kille, att kunna spela gitarr eller att vara bra på idrott?
Inget av de är ett måste. Nog är det kul om han är bra på idrott då kan man ju fara och kolla om han har match eller nåt. Men det är också charmigt om han kan spela gitarr.

Pinsammaste minnet?
Måste nog vara i somras när jag och Emilia var på stan.. tror det var på en "sommaren i city", i alla fall, vi satt och åt glass sen gick det förbi några killar som kollade asmycket. Sen följde vi efter dom:], sen när dom skulle hem så dom ba: hare bra hejdå! sen jag ba: VÄNTA VAD HETER NI PÅ APB? då fick vi nya kompisar:] haha gud va pinsam jag kan vara:] vi fick nya kompisar en annan gång också den sommaren, kan berätta om de också. (a) vi gick runt på stan sen körde det förbi några killar på sina moppar, också vinkade vi, sen körde dom och stannade mitt framför våra fötter och ba: hej, varför vinkade ni? haha vi ba: eh vet inte(a) sen stod vi och pratade med dom ett tag sen åkte vi moppe med dom och va med dom och deras kompisar hela kvällen haha. (a)

Vad har du i månadspeng?
400 kronor.

Hur mycket köper du kläder för per månad?
Olika, men ungefär för 100-300 kronor, då får jag ju lite pengar över i alla fall och kan köpa det jag vill ha om jag hittar något speciellt.

Vad är din favoritaffär?
Typ Gina Tricot, H&M och BikBok.

Hur ska en kille göra för att få dig intresserad?
Han ska väl först och främst vara sig själv. Han ska kunna få mig att skratta, va trevlig och social, gärna se någorlunda bra ut, kanske ge nån komplimang.. osv.

Favorit tidning?
Jag läser faktiskt ingen tidning, hehe. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0