SUMMERFEELINGS.

Hejhej! :) Har just ätit middag, tacos, mums! Nu gör jag typ inget. Idag har jag gått på
stan med mamma och testat typ tusen klänningar, men hittade ingen jag ville ha. Åh,
det finns ju typ snart inga kvar. Sen när mamma for hem så gick jag med Myra. Dansen
skulle börja klockan fyra men när jag kom dit så sa dom att det inte var någon dans
idag så då gick jag på stan med Myra ett tag till. Sen cyklade vi hem till mig, då fick vi
för oss att vi skulle ut och springa, haha. Så då bytte vi om till shorts och t-shirt och for
ut och sprang. När vi kom hem till mig igen så skulle Myra hem, då satte jag mig i en
solstol på altanen. Men det kom massa mörka moln och började åska efter typ fem
minuter så då gick jag in. Och åt middag, och nu sitter jag här somsagt. Asså det är
galet vad varmt det var ute idag! Nu märker man att sommaren är påväg! Happyface!


En till bild från förra sommaren. (a)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: och så får jag träna massor det här året:)

2010-05-14 @ 20:48:50
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0