SPOTIFY.

Förrutom att vara med Myra och kört moppe ett litet tag så har jag typ inte gjort nåt
ikväll. Imorgon blire skola somvanligt, men när jag har slutat så måste jag nog sitta
kvar på skolan och rita på min bilduppgift..håller på att rita av en del av skolan. Har
ganska mycket kvar att rita och det ska in nästa vecka så det är nog bäst att jag
lägger ner lite mer tid på den i veckan. Annars händer det typ inte så mycket imorrn.
Hoppas på en lika varm och solig dag som det var idag! Nog var det lite fööör varmt,
men nu ska jag inte klaga på solen när den har kommit. (a) Förresten, nu har jag
äntligen spotify, känner mig lite efter med att skaffa det nu men haha aja, bättre
sent än aldrig liksom. (a) Skicka era playlists? :)


Haha, lillebror på bilden. (a)

Kommentarer
Postat av: Alina

tack snygging! :)

2010-05-18 @ 22:32:22
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0