SÖNDAG.

Tjennaa! Efter jag skrivit förra inlägget så for jag och lillbrorsan och köpte pizza att äta
till middag, gott vare, men man blir ju typ hur mätt som helst av köpespizza, haha. (a)
Ikväll har jag börjat skissa på en teckning som ska föreställa mig och Myra. Men jag
måste skynda mig lite med den, för det är en skoluppgift som ska in på fredag. Måste
även rita klart en annan skoluppgift där jag ritar av en del av skolan som också ska in
på fredag, den kan jag ju bara göra klart i skolan så det blir lite stressigt eftersom det
bara är en bildlektion kvar innan den ska in och kan inte sitta kvar på skolan i veckan
när jag slutat. Också äre So-prov på torsdag, ska nog börja plugga till det ikväll.. fast
ne, gör det imorrn. (a) Haha, nu ska jag hoppa in i duschen. Skriver lite senare!


Jag igår, fast bytte tröja innan jag for på stan. (a) Gjorde ju slingor igår,
vet inte om ni ser så stor skillnad men, det blev lite ljusare, jag är nöjd. :)

Kommentarer
Postat av: carro

håret blev ju ljusare, det blev ju bra:)



lycka till med moppekortet!

Och btw så ritar du sjukt fint :D lägg ut en bild påteckningen då den är klar vet jag?

2010-05-24 @ 11:20:59
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0