NY BIKINI.

Kom hem från stan för ungefär en timma sen. Blev lite shopping fast jag hade tänkt
spara pengar till när jag ska till Göteborg med klassen.. typiskt. Jaja. Jag kom hem
med en present till Caroline som fyller år på söndag, ett linne och en bikini, äntligen
säger jag bara! Har letat typ jättelänge efter en bikini som passar, tycker att
bandeaubikinisar är skitsnygga men dom sitter inge bra på mig, har testat många
"vanliga" bikinisar som man liksom knyter, men det blev en knytbikini i bh-modell.
Både linnet och bikinin är från H&M i alla fall. Linnet var bara ett vanligt svart linne
så tog ingen bild på det. Men ni får en bild på bikinin.



Kommentarer
Postat av: Josefin

Den var jättefin, härligt färg :D :)

2010-05-07 @ 17:32:47
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0