NATTI.

Är nu klar med första bilden, och är snart klar med den andra, måste rita klart den
imorrn på skolan. Orkar inte ta kort och lägga in bilder nu så nu får bilder imorrn
istället. Just nu håller jag på att skriva om mitt arbete som jag sytt på syslöjden. Är
typ snart klar, som tur är, har hållt på ett tag. När jag är klar ska jag gå och lägga
mig. Imorrn blire skola, stan, dans om jag hinner, sen middag hos kusinerna.
Förresten, idag skrev jag mitt sista prov innan skolavslutningen och det kändes
grymt skönt! Det var dessutom det snabbaste prov jag skrivit tror jag, tog ungefär
tio minuter att bli klar, haha. (a) Jaja, skriver ett inlägg imorgon på morgonen för
jag har sovmorgon. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0