GOODNIGHT.

Jag kom inte så långt på min klänning ikväll, när jag hade nålat klart så orkade jag inte
ta fram symaskinen, haha.. så ska sy på den imorgon istället. (a) Imorrn på skolan så
ska jag och några till i klassen gå till ett dagis och sjunga och spela för dagisbarn.. det
är ett projekt som vi håller på med på musiken. Haha hoppas dom är snälla bara och
inte kastar pennor eller nåt på oss. (a)

Har just tagit bort sminket, bytt om till min stora t-shirt jag sover i och borstat tänderna.
Nu ska jag bara chilla här ett tag innan jag går och lägger mig. Kommer inte skriva nåt
mer inlägg ikväll, så godnatt folket! ♥


Jag och lillebror:)

Kommentarer
Postat av: emilia

sv: javet :D men den är sjukt mkt sötare irl ;)<3

2010-05-05 @ 23:13:11
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/
Postat av: LIENE

tack så mycket för ditt stöd:)

2010-05-06 @ 09:55:12
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0