FILM.

Emilia och Myra har just farit hem, har ju varit med dom hela kvällen. Först var vi och
solade solarium, och det blev faktiskt skillnad! Blev inte jättemycket brunare i ansiktet
men min kropp är då mycket brunare! Det ser man tydligt på troskanten haha. Sen
cyklade vi vidare till maxi och köpte lite godis innan vi sedan cyklade hem till mig och
såg på film. Vi såg filmen, Låt den rätte komma in. Den var bra, absolut ett filmtips!

Har jag precis bytt om, borstat tänderna och tagit bort sminket. Så nu ska jag bara
chilla här vid datorn tills jag ska gå och lägga mig. Imorgon ska jag hjälpa till här
hemma att städa, sen vet jag inte vad jag ska göra. Får väl se hure blir imorgon. (a)

Kommentarer
Postat av: anna hedlund♥

sv: tack detsamma!:)

2010-05-12 @ 23:50:55
URL: http://annahedlunds.blogg.se/
Postat av: LIENE

tack så mycket:D tyvärr gick jag inte vidare men det var nära, känns det som, så söker igen nästa år.

2010-05-13 @ 09:24:45
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0