BILDUPPGIFTERNA.

Har just kommit hem, var ju på stan med Myra. Köpte inget, hade inte ens med mig
nå pengar, haha. Mamma och pappa är hos farmor och ska typ vara där hela kvällen.
Om ett tag kommer lillbrorsan hem, då ska han och jag göra middag till oss. Ikväll
vet jag inte vad jag ska göra, blir nog kompisar eller nåt.

Har lagt in bilder på datorn på bilduppgifterna jag ritade klart och lämnade in i
fredags, så här har ni några bilder. Har inte den bästa kameran så ljuset och
skärpan är väl inte det bästa. Menmen. (a)



Kommentarer
Postat av: Josefin

Oj shiiiiit, Man ser verkligen att det är du och Myra! För visst är det det? (A) Du är jätteduktig i alla fall!

2010-05-29 @ 23:21:06
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: Anonym

Jättefina bilder.

2010-05-30 @ 21:03:47
Postat av: Anonym

shiit, va du va duktig på att rita;O;O

2010-06-01 @ 23:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0