AT SCHOOL.

Sitter på skolan och har rast just nu, jag och Myra sitter vid varsin dator haha. Hittills
idag har jag haft musik och engelska, snart äre lunch sen har jag matte. Efter matten
ska jag och några till i klassen fara och göra projektet där vi ska sjunga och spela för
dagisbarn. Hoppas att det går bra, vi ska typ göra de för hela dagiset så är lite nervös.
Efter det så slutar vi typ. Eftersom jag är på skolan har jag ingen bild att bjuda på.
Skriver när jag kommit hem från skolan, pusshej! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

hoppas skoldagen gått bra :)



sv: ja verkligen!

2010-05-06 @ 15:54:30
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: nja, är sådär med mig! Har huvudvärk och pollenallergi så.. haha!



Tack sötnos!



Okej, idag har jag också varit i skolan och nu nyss kommit hem fårn en kompis =)



Haft en bra dag?

2010-05-06 @ 18:28:12
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0