ångra aldrig det som en gång fick dig att le.



Hemsk bild, jagvet.. men jag bjuu på den. Tänkte bara säga att jag är väldigt sugen
på att ta bort min tandställning. (a) Har nu haft den sen i februari när jag gick i 7an,
lite mer än två år och tre månader alltså. Kommer inte ens ihåg hur det känns att
vara utan den. Men det är faktiskt inte så länge kvar tills jag får ta bort den, har ett
antal tandläkarbesök kvar sen ryker tandställningen! Tänker inte säga exakt när för
alla vet inte om det än. (a) Fast egentligen tror jag bara det är jag som bryr mig
men endå. Hahha. (a)

Kommentarer
Postat av: carro

känns inte som att du haft den sååå länge :p haha

jag hade min i två år också:P jadu min byrå me sminkgrej är asssssniiiicceeee

2010-05-04 @ 18:18:48
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0