6 MAJ.

Hejhej! Har just suttit och sytt på min klänning så nu har jag bara kvar att sy fast ett
band i midjan sen är den klar! Måste bara få tag på ett sånt band. Ska kolla om det
finns på skolan eller om jag måste köpa ett när jag ska på stan imorgon. Sen har
jag gjort middag åt lillbrorsan så att han skulle hinna äta innan han ska på träning.
Riktigt chill skoldag idag, och dagisprojektet gick finfint. Barnen på dagiset sjöng
med och var glada, sen när vi skulle gå så höll jag inte på att komma mig därifrån
för alla barn ställde sig i värsta kramringen runt mig haha. (a) Vädret är helt knas
idag igen, när vi gick till dagiset så var det soligt, sen när vi gick tillbaka till skolan
så haglade det, sen började det regna, och nu lyser solen igen. Haha jaja.


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: haha aa visst är mardrömmar hemska?? ;)

2010-05-06 @ 18:26:33
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0