26 MAJ.

Hejhej. :) Har just ätit middag, nu och resten av kvällen måste jag plugga som en
galning för har prov i SO imorgon, och har inte pluggat speciellt mycket alls. Idag har
jag varit hemma, vi var lediga från skolan, eller lediga och lediga.. det var operation
dagsverke, då ska man typ städa hemma och sen ge en hundring till skolan som dom
ska skicka till afrika eller nåt sånt. Vaknade sju och åt frukost, sen gick jag och la mig
igen och ställde mobilen på nio. Men sov till halv tolv då mamma ringde och väckte
mig, hehe. Hann äta lunch och städa lite, sen duschade jag, sminkade mig och cyklade
ner på stan till moppekursen. Så måste typ städa en annan dag istället, drygt.
Menmen, ska plugga nu. Skriver sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0