21 MAJ.

Hejhej! Har just kommit hem, cyklade ju ner på stan efter skolan men det var ingen
dans idag för det var för få där så jag gick på stan ett tag sen cyklade jag hem igen.
Nu sitter jag bara och väntar på att maten ska bli klar, lövbiff och klyftpotatis, mums!
Sen efter maten nångång så kommer moster, hennes kille och mormor och morfar
hit. Då ska moster klippa mig och göra slingor. Har inte gjort slingor sen det var lucia,
alltså typ i november, så det behövs. Och klippa luggen måste hon verkligen göra, för
jag testade att klippa den själv och det blev inte bra, haha. (a) Sen efter det ska jag
kanske vara med någon kompis om klockan inte hunnit bli alltför mycket.

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

skoj med en klippning :p

2010-05-21 @ 21:07:21
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Linnea :>

btw, har köpt skorna på sko söder :p

2010-05-21 @ 21:07:30
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0