17 MAJ.

Hejhej! Det är så sjukt skönt att det har blivit mycket varmare ute. Det har ju varit varmt
hela helgen och värmen håller då i sig fortfarande. Tyvärr är solen bakom moln idag men
det är endå varmt, idag var första gången denna termin som jag inte tog jacka till skolan
faktiskt. Idag har jag varit i skolan sen for jag till tandläkarn, dom spände åt lite så har lite
ont i tänderna nu..men det går över om ett tag så det är lungt, får tänka att jag snart inte
behöver ha tandställning längre istället. (a) Nu ska jag plugga lite om kroppens uppbyggnad,
för har prov i de imorgon och hade helt glömmt bort det. Men det är bara några sidor så det
är nog inte så jobbigt. Sen måste jag plugga No också, för har prov i de på fredag. Cyaa! ♥


Kan man ha det här mönstret på en skolavslutningsklänning?

Kommentarer
Postat av: Maja

jaa de kan man :D

2010-05-17 @ 17:20:59
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0