9 MARS.

Åh sur jag blir. Märkte just att jag glömt kamerasladden hos mormor och morfar, så kommer inte kunna lägga in nå bilder på datorn tills jag fått tag på sladden igen. Och det kan ta ett tag, för mormor och morfar bor två timmar bort och jag ska inte dit förrän nästa lov.. Får hoppas att moster ska dit i helgen så kan hon ta med den hem sen. Får helt enkelt se när jag får tag på den. Så om det är bildbrist här på bloggen så vet ni varför.

Nu ska jag gå och göra lunch till mig och brorsan och lyssna på musik på hög volym och förhoppningsvis sluta vara sur för en sladd. Vi hörs!


Det är kul att tänka att ni vrider huvet för att se bilden åt rätt håll.

Kommentarer
Postat av: :*

jag vrider inte huvet, du är mke finare från den vinkeln :]<3

2010-03-09 @ 13:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0