8 MARS.

Tjaah! Hittills idag har jag inte gjort så mycket, typ bara varit ute med kusinernas hund, ska ju vara hundvakt tills på torsdag. Nu ska jag snart äta lunch, sen vet jag inte vad jag göra. (a) Tur att jag har med mig min dator asså, annars hade jag typ inte haft någonting alls att göra.. fast har lovat brorsan att han ska få sitta vid den efter lunch, han är typ beroende av att köra det där spelet icy tower på facebook haha.

Ikväll ska jag hem igen, får se vad jag hittar på då. Det kan bli lite sent innan jag är hemma, om inte så ska jag vara med nån kompis. :)

Dagens låt; Rihanna - Rude boy.




Men ska äta nu, hejs! ♥

Kommentarer
Postat av: hemligsötkille

vill ha dig :*<3

2010-03-08 @ 16:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0