HOS MORMOR OCH MORFAR.

Tjatjaa! Har inte kunnat blogga tidigare idag, har inte haft tid faktiskt. (a) Dagen började med sovmorgon till tio eftersom det inte var nån tektik idag. Första lektionen var språkval, det är chill. Sen lunch, svenska, no och bild. När jag kom hem från skolan packade jag det jag skulle ha med mig till mormor och morfar sen tog jag bussen ner på stan och for på dansen. Sen när jag kom hem efter det åt jag middag sen for jag, plus familj, till mormor och morfar. Är där nu. Har just fikat, nu gör jag typ inget..lyssnar på musik bara och tävlar i bubble trouble mot brorsan. (a) Men det är inge kul för han vinner alltid.

Imorrn kommer kusinerna Linnea, Mathilda och Ville hit också, roligt roligt! :) Får se hur mycket jag kommer kunna blogga imorrn och i övermorgon, ska ju vara här hos mormor och morfar hela helgen. Men några inlägg har jag nog tid att skriva iallafall, har faktiskt med mig min dator så det är ju bara att jag sätter mig och skriver ett inlägg om jag har tid. ;)

Dagens låt; Britney Spears - Someday





Cya!

Kommentarer
Postat av: hemligsötlitenkille :*

puss<3

2010-03-06 @ 19:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0