TODAY.

Idag har jag varit i Bygdsiljum och åkt slalom, det var nice! Förutom att bussen inte orkade köra uppför backen till själva backarna så vi fick gå istället. Och att man fick vänta typ en halvtimme för att hyra skidor och sånt. Annars vare kul somsagt. ;) Jag tog med mig kameran så har massa bilder att bjuda på, lägger in dom ikväll här på bloggen. Kolla då vettja! :)

Just nu sitter jag bara här och tare lungt och lyssnar på musik. Men ska typ gå ner och laga mat nu, ska göra pannkaka. Mumsmums. (a) Ikväll har jag inge planer, blir att bara vara hemma eller ett vara med kompisar. Får se. :)


Bild från sommarn nollnio. :)

Lägger in bilderna ikväll somsagt, ska dra nu. Cya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0