PÅSKLOV IMORGON!

Idag efter skolan gick jag till Saba, mötte henne utanför hennes skola sen gick vi
hem till henne. Vi skulle egentligen gå under en tunnel men det var typ värsta
översvämningen där inne så vi fick gå en omväg. Men det var ganska varmt ute
och en promenad med en fin vän är inte helt fel! Synd att det är så mycket slask
ute bara. Åt middag hos henne, vi gjorde en riktigt smarrig pizza om jag får säga
det själv. ;) Såg en film också, Along came polly hette den, och den var bra. Vi
skar gurka och morötter i smala bitar och gjorde en dip-sås till som vi åt till
filmen, vi kände oss lite smått nyttiga eftersom vi åt typ grönsaker istället för
godis eller nåt sånt. Haha. (a) När jag skulle hem så lurade Saba mig att det fanns
uteliggare i trapphuset och att jag inte skulle bry mig om dom utan bara gå förbi
dom, hahah jag gick typ på det.. blev typ rädd. Jag är så smart ibland liksom. :]

Sista skoldagen innan lovet imorgon, taggaa! Det ska typ vara valtorsdag tror jag
det hette, man får typ välja vilka lektioner man vill gå på sen går man på dom eller
nåt sånt. Ska gå på syslöjden om det finns någon plats kvar, sen måste jag gå till
bilden också för måste göra klart nån film som vi håller på med där. Asså det är typ
fusk, alla har typ lov nu och själv ska man upp vanlig tid imorrn och gå till skolan..
inte okej. ;o



Nu ska jag snart gå och lägga mig, godnatt allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0