YESTERDAY AND TODAY.

Hejhej, vet att jag inte skrev nåt igår.. sorry för det. Mamma tyckte att jag satt för
länge vid datorn i söndags så fick inte sitta vid datorn igår. Eller fick göra de typ en
halvtimme senare på kvällen. Iallafall, här får ni några rader om gårdagen. Måndag,
hade skola somvanligt, massor med lektioner och idrott som sista lektion. Jag hadr
glömt mina mjukisbyxor hemma, men fick låna av Alice, stort tack till henne! Annars
hade jag typ fått ha idrott i mina jeans. (a) Iallafall, där skulle alla göra sina
träningsprogram som man gjort själv, asså alla skulle göra sina samtidigt sen gick
läraren typ runt och kollade. Haha, jag klarade knappt av mina övningar, har seriöst
nästan inga muskler, måste typ börja träna. ;o Kom hem, såg lite på tv, fick ju inte
sitta vid datorn. Sen på kvällen var jag med Emilia. :)

Idag har dagen varit rätt chill, inte så värst många lektioner heller. Denna skoldag
avslutades också med idrott, gjorde samma träningsprogram som igår, gick lite
bättre idag men det var sjukt jobbigt. Fick typ ont i vaderna, haha typ jobbigt att gå
upp för trappen här hemma för att komma till mitt rum. När jag kom hem såg jag på
tv. Har just ätit, nu sitter jag här och den enda sidan jag har uppe just nu är blogg.se
och youtube.com. Lättare att typ koncentrera sig om jag ska blogga om jag inte
chattar med nån samtidigt, fast egentligen är jag typ alltid inne på msn och sånt
samtidigt, gjorde ett undantag nu bara. Har inga planer för kvällen, blir väl kompisar
eller nåt. Har inge mer att skriva, uppdaterar om ett tag! Pusshej. ♥


lillebror:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0