Justin Bieber feat. Jessica Jarrell - Overboard.

Sitter och kollar lite på kläder på olika sidor, hittade några söta klänningar, linnen,
tunikor och sånt från Ellos. Hittade en vit klänning (finns inte bland bilderna nedan)
som skulle passa bra till skolavslutningen, men vågar inte chansa på att den passar,
vill hellre prova i affärer så jag vet om den passar. (a) Det är snart tre månader kvar
tills det är skolavslutning, jag tycker att det kanske är liite tidigt att börja leta en
klänning till de, men om veckorna bara fortsätter att flyga fram lika snabbt som dom
gjort denna termin så äre ju nästan bråttom, haha. Nä men om typ nån månad kan
man väl börja kolla efter sånt. :) (klickbara bilder)



Ikväll har jag typ inte gjort nånting, bara varit hemma och tråkat. Nu ska jag gå
och ta en dusch, sen ska jag väl fika eller nåt sen måste jag göra klart läxan.
Imorrn blire en chill dag i skolan, slutar klockan ett för att det inte är nån
elevensval. Najsigt värre asså. :)

Dagens låt; Justin Bieber feat. Jessica Jarrell - Overboard.


Ah men nu ska jag duscha, hejs:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0