SLALOM IMORRN.

Ikväll har jag varit på typ klassmöte, det blev bestämt att vi ska till Göteborg när vi ska på klassresa. Det blir nice! Hoppas bara pengarna räcker. Annars blire typ Stockholm eller nåt.

Väskan med pjäxorna och slalomhjälmen är packad och matsäcken är gjord. Behöver alltså inte stressa imorrn för att hitta det jag ska ha med mig när jag, plus dom flesta i klassen, ska till Bygdsiljum och åka slalom. Jag taggar! Har bara åkt slalom en gång iår, men det går nog bra ändå. (a) Kommer troligtvis vara osminkad, men jag bjuder nog ändå på några bilder om jag tar med mig kameran. :)



Har just duschat så ska vänta tills håret har torkat sen ska jag gå och lägga mig. Kommer inte skriva nåt mer inlägg ikväll så godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0