NY HEADER.

Tjaa bloggen. Hittills idag har jag typ inte gjort någonting alls, vaknade ungefär
halv tio, gick upp och åt frukost sen satte jag mig vid datorn. Efter typ en
halvtimme fick jag jätteont i magen igen så då gick jag och la mig i sängen igen.
Låg där ett tag och lyssnade på musik men min mage har ett eget liv så den
bestämde sig för att låta mig ha ont i magen iallafall. Har just gjort lunch, nu sitter
jag här vid datorn igen, har fortfarande ont i magen. Men inte lika ont som imorse,
tur det, annars hade jag typ avlidit nu haha. Klockan är över två och jag sitter
fortfarande i min XL t-shirt som jag brukar sova i. Ska typ ingenstans innan middan
så jag har inte orkat byta om än. (a)

Som ni ser så har jag just gjort en ny header till min blogg, lekte med några bilder
jag tog på mina skor för någon dag sen och detta blev resultatet. Blev less på min
förra. Men den här är bara tillfällig, håller på att göra en annan men det gick inte så
bra, så denna får sitta uppe tills jag är klar. Om ni inte ser den nya headern (bilden
som är högst upp på bloggen) så klicka på uppdateringsknappen, ni vet den blåa
pilen högst upp till vänster, den som är typ böjd.

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0