HELG NU!

Heejsansvejjsan! :) Så galet nice med helg! Den här veckan har gått jättesnabbt
enligt mig, och den har inte varit jobbig heller. Har nästan inte haft någon läxa alls,
vilket är hur skönt som helst. Det enda jobbiga den här veckan var väl munliga
nationella i svenska som jag hade idag, jag tror att det gick bra med man vet ju
aldrig. Skönt att ha gjort bort det iallafall. Hade ju dans efter skolan, vi har börjat
träna till dansuppvisningen, det är ju det man ser fram emot hela terminen. När jag
kom hem åt jag middag, efter det har jag städat mitt rum för det såg förjävligt ut
här inne måste jag erkänna. Just nu sitter jag och väntar på att Emilia ska komma
hit, vet inte vad vi ska hitta på.. blir väl antingen att bara vara hemma hos mig, se
nån film, sjunga singstar, eller så går vi ut eller nåt. Hon borde vara här om typ fem
minuter så jag tänker avsluta det här inlägget nu. (a)



Skriver kanske ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0