VÅFFELDAGEN.

Idag är det våffeldagen, och jag åt våfflor till middag nyss. Det var smaskens, typ
fett länge sen jag åt de. (a) Imorrn är det fredag, den här veckan har gått skitsnabbt.
Det känns som att det var måndag igår typ haha. Jag tycker att alla veckor nuförtiden
typ tar slut på en gång. Det säger bara "poff" så äre helg, men det är ju nice. Om bara
någon månad äre sommarlov, längtaaaar! Det finns massa saker jag längtar tills innan
sommaren också, till exempel att få veta vilket gymnasium man kommit in på, fara på
klassresa till Göteborg, ta bort tandställningen, fara och bada med härliga kompisar,
plocka fram sommarkläderna som legat och väntat i garderoben hela vintern. Det finns
ju massor med saker man längtar efter. :)

Har inga planer för ikväll, kommer troligtvis bara vara hemma och tare lungt. Ska snart
ta en bild på kjolen och lägga in, så klicka in om ett tag vettja. Vi hörs, pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: MAJA

sv: Tack:D

2010-03-25 @ 20:20:19
URL: http://majalaja.blogg.se/
Postat av: emilia

sv: <3

2010-03-25 @ 20:58:13
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0