SWEET DREAMS.

Idag efter maten skrev jag ett inlägg vid sjutiden, efter det hjälpte jag brorsan att
skaffa facebook, sen läste jag bloggar. När jag klickade in på min kompis Myras
blogg så såg jag att hon hade skrivit om nästan exakt samma saker som mig. Först
trodde jag att hon typ hade härmat mitt inlägg sen såg jag att hon skrivit sitt tio
minuter före mig. Och jag hade inte läst hennes blogg innan jag skrev mitt.. så vi
tänkte typ samma sak. Båda skrev om att veckan gått jättefort, att vi saknar
sommarn  och om saker vi längtar till som har med sommarn att göra. Typ fett
läskigt, vi tänkte nästan samma sak. Haha, helt knas ju. ;oo Aja, nog om det. (a)

Ikväll har jag typ inte gjort någonting, bara varit hemma. Imorrn ska jag, eller jag
och en till..man göra i par, göra muntliga nationella i svenska. Är inte nervös nu men
kommer bli det imorrn på den lektionen, hoppas man inte får så himla svårt text
bara. Får väl se imorgon helt enkelt. Men nu måste jag dra, ska tvätta bort sminket,
borsta tänderna och sånt sen blire nattinatti.


Godnatt allihopa! Sweet dreams;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0