TISDAG.

tjennaah! :) Utvecklingsamtalet idag efter skolan gick bra. :) Jag ska försöka höjja mig
i några ämnen så jag kan vara säker på att jag kommer in på det program jag vill gå
på gymnasiet. Snart får man ju veta vad man kommit in på, spännandee. (a) Ikväll har
jag inte gjort något nyttigt eller vad man nu ska kalla det. Har bara sett på tv och suttit
här vid datorn. Ganska booooriing faktiskt. (a) Är konstigt nog typ redan trött, blir nog
att gå och lägga mig ganska tidigt ikväll, eller ska försöka komma mig i sängs till halv
elva iallafall. Lär ju kanske inte klara det men kan ju alltid försöka. Haha, men har
faktiskt sovmorgon imorrn kom jag på nu. (a) Vill ju inte vara trött imorrn när man ska
skriva uppsats på nationella provet i engelska. Tänkte kolla igenom lite verb-former och
sånt nu som är bra att kunna så att man inte gör några onödiga slarvfel på provet.

Kom just på att jag inte gjort klart matteläxan som är till imorrn, så ska stänga av datorn
och göra den nu. Ohh, nu kom jag just på att det inte är någon matte imorrn för det är
sovmorgon på mattelektionen imorrn. Haha, kingligt. Men ska nog ändå göra matteläxan
nu så att jag gjort bort den. Ska somsagt kolla igenom lite grejjer i engelskaboken också.


En sak är säker, jag måste klippa mig! Måste klippa luggen iallafall! Haha, om
jag kammar luggen raklång så ser jag ut sådär. Hahha.. men jag har snelugg så
jag her ju som bort luggen från ansiktet. Men det är ganska jobbigt att använda
hårnål, eller vare nu heter, varje dag.. Så ska ringa till moster nu i veckan och be
henne komma förbi och klippa mig. (a)

Kanske skriver igen ikväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: caroline

men du de språket var inte dåligt;) minns fan många bokstäver fortfarande:D

2010-03-23 @ 21:48:13
URL: http://caar0liinee.blogg.se/
Postat av: emilia

svar: jaa haha:]

2010-03-24 @ 08:55:10
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0