20 MARS.

Hejhej! :) Idag har jag varit på stan med Emilia och Myra, vi gick runt och kollade lite,
provade lite kläder men hittade inget jag ville ha. Efter ett tag blev vi typ lite hungriga
så då gick vi och åt var sin milkshake på frasses. Vi tog bussen hem vid fyra-tiden för
då stängde dom flesta affärerna. Ett halsband från BikBok fick följa med mig hem iaf.

Just nu gör jag typ ingenting, chattar och lyssnar på musik somvanligt typ. Har just
lagat mat till migsjälv så ska gå och äta nu. Tråkigt att äta själv ju, brorsan är hos
en kompis och ska sova där så han är inte hemma, mamma och pappa är ute och
äter på resturang. Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll, har typ ingen att va
med.. tråkigt värre. Aja, får väll sitta här vid min dator eller nåt.

Men nu ska jag äta, skriver ikväll. Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0