LÖRDAG.

Ikväll har jag sett på tv och ätit godis, inte så mycket mer. Sett första delen av Män
som hatar kvinnor. Det började klockan nio och då kom mamma och pappa hem så
jag såg det med dom. :)

Imorrn kommer tremänningarna förbi på lunch, brorsan har varit hos dom i helgen
så han kommer hem när dom kommer hit liksom. Tror vi skulle bjuda på tacos,
mumsmums säger jag bara! Sen måste jag seriöst typ plugga resten av dagen, var
ju på begravning i fredags så missade NOprovet.. och smart som jag är så tänkte
jag att jag ska ju ändå inte till skolan på fredag så jag behöver ju inte börja plugga
än. Men det straffar sig ju nu, kommer måste plugga ihjäl mig imorrn istället.


Lillebror. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0