KLADDKAKA.

Var ju och såg West side story med mamma igår, den var bra tycker jag. :)
Ganska så chill dag i skolan idag, ba matte, språkval, so, klasstid och
elevensval. Slutade där vid halv tre nån gång. Efter skolan gick jag, Emilia
och Myra hem till mig, då bakade vi en kladdkaka som vi sedan åt varsin
bit av farmför tvn där vi såg på MTV. :) Det var egentligen tänkt att vi skulle
plugga också men det blev inte så mycket med det. (a) När dom for hem
så lagade jag mat. Efter maten har jag bara suttit här vid datorn, nu börjar
mamma tjata om att jag ska göra läxa så måste dra nu.


I Bjurholm finns en gata som heter Emmagränd, hihi. (a)

Vi hörs lite senare, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0