MÅNDAG.

Tjaa! Inte så galet hemsk skoldag för att vara måndag ändå. Haha, men har typ tusen
lektioner på måndagar ju. (a) Sista lektionen var idrott och vi har idrott i gamla gympahallen
vid gamla skolan och det är väldigt nära till centrum därifrån. Så när vi hade slutat gick jag,
Emilia och Myra till centrum och köpte en dricka, man blir ju törstig efter idrotten. :]
När jag kom hem satte jag mig vid teven och satt där ända tills maten var klar. Efter maten
provade jag typ hela mig garderob för att bestämma vad jag ska ha på mig på farfars
begravning. När jag hittat nå kläder så var jag tvungen att städa mitt rum för det låg typ
kläder över hela golvet. (a)

Grannen kom just över med lite tårta som blev över från när dom firade deras yngsta barn
som fyllde år idag, eller dom hade kalaset idag iallafall. Den såg riktigt god ut så den
ser jag fram emot att smaka ikväll! Men nu ska jag plugga No i minst en timma hade jag
tänkt. Så jag skriver mer ikväll, pusshej! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0