JOHN Q.

Tjaa! Emilia har just gått hem, efter vi bastat så såg vi filmen John Q, den var bra! :)
Nu gör jag typ inget. Ska typ gå och lägga mig ganska tidigt ikväll, eller inte jättesent iallafall, för ska upp tidigt imorrn och fara och åka slalom. Sen ska jag till farmor och ska vara där resten av helgen. Kommer nog slänga in ett litet inlägg nån gång medans jag är där men det är inte säkert att jag hinner. Men jag tror det iallafall. (a) Kusinerna ska dit på söndag så det blir kul att träffa dom. :)



Hinner inte skriva nåt inlägg imorrn på morgonen innan jag far,
nu ska jag snart gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: caroline

sv:

TACK!:)<3

Ja skicka den :D När är den från`?

2010-03-13 @ 10:06:06
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0