The Fray - You Found Me

Hejhej, är i Bjurholm hos farmor nu. Kom hit för ett litet tag sen, har ju varit och åkt slalom hela dagen. Det var kul, lite isigt i backarna kanske men men. :)

Har just ätit lasagne eller hure nu stavas, galet gott. Snart är det väl efterrätt också, haha kommer typ inte orka det, så mätt är jag. (a) Om ett tag kommer tremänningarna Frida och Samuel hit, dom ska vara här hela kvällen. Så antar att det blir typ att se melodifestivalen ikväll, kanske går ut med Frida en liten sväng också för vill köpa tuggummi. (a)

 

Imorrn är det "själavandring" i kyrkan, då ska jag plus familj och kusiner gå dit och höra bland annat när dom säger farfars namn och tänder ljus och sånt. Efter det blir det väl fika hos farmor eller nåt. Tror tyvärr inte att kusinerna ska vara här så länge imorrn, vet inte vad jag ska hitta på när dom far hem. Borde typ göra läxa, kommer nog göra det också för mamma kommer typ tvinga mig. (a) Ska iallafall hem sen typ efter middan.

Dagens låt; The Fray - You found me.


Men nu har tremänningarna kommit så jag får inte sitta vid datorn längre,
pusshejs! ♥

Kommentarer
Postat av: caroline

sv:

Okej, men skicka ändå över msn eller något, eller lägg ut på bloggen så tar jag den av dig:)

2010-03-14 @ 09:01:26
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0